Monday, December 26, 2016

Kerjaya Bersama Great Eastern Takaful

Sedar tak sedar, sudah 8 bulan saya menjadi ejen Great Eastern Takaful.Tak pernah terfikir akan menjadi ejen Great Eastern Takaful sebenarnya, hehe.


Kenapa saya memilih Great Eastern?. Great Eastern adalah sebuah syarikat swasta yang kukuh yang sudah lama bertapak semenjak tahun 1908 lagi. Disamping itu, Great Eastern mempunyai sumber dana yang paling besar diantara syarikat insurans/takaful yang lain. Jadi tiada timbul isu keraguan dan tidak yakin pada saya dari segi kewangan dan kestabilan syarikat.



Kenapa saya memilih menjadi ejen Great Eastern Takaful?. Great Eastern Takaful mendapat 70% dana dari Great Eastern sendiri dan 30% adalah dari Koperasi Angkatan Tentera Malaysia Berhad(KATMB). Sumber kewangan yang kukuh adalah punca utama kenapa saya memilih menjadi sebahagian dari Great Eastern Takaful. Lagipun, pelbagai manfaat yang ditawarkan apabila menjadi ejen Great Eastern Takaful.



Kawan-kawan yang berminat nak jadi ejen Great Eastern Takaful boleh call saya direct atau whatsapp saya segera. 

Atiqah,
011-3523 0709,
Perunding Great EasternTakaful.

1 comment:

Unknown said...

Wah kak best nye hehe keep.it up ..do the best ya...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...