Tuesday, February 3, 2015

Rayuan Bagi Lesen Memandu yang Tamat Tempoh

Hai semua.

Saya tak pernah terfikir saya kena ambil lesen memandu sekali lagi. Ibarat mimpi buruk di siang hari ni. Pengalaman saya mengambil lesen memandu bukan sekali tapi berkali-kali. Bila dah dapat lesen P terlupa nak renew pla, kena buat rayuan ni baru boleh proceed dgn hal lain. Siapa yang pernah mengalami macam saya?

Kalau saya nak cerita pengalaman mengambil lesen memandu kereta dan motor satu persatu sampai habis entri belum tentu habis. Haha faham tak?. Lagipun malas nak mengingat benda yang selalu fail ni, tak best.


Walaupun tak perlu pergi kelas dan semua-semua tu tapi still kena repeat semua ujian. Ujian di litar dan di jalan raya, untuk kereta dan motor. Banyak tu, doakan saya ada keberanian nak ambil lesen ni semula. Baru je buat wishlist nak ambil lesen B full ni, kena settle yang ni dulu. Ya Allah, permudahkan urusan hambamu ini. In sha Allah.

4 comments:

Unknown said...

Adik kak Zarith dulu pon kene repeat. tak pasal-pasal kene byr semua,gara-gara terlupa huhu

Atiqah said...

Waa kami senasib. Hihi. Xpa la kecuaian diri sendiri, kena terima je la.

Unknown said...

Mohon bertanya. Saya pun mengalami masalah yang sama :( baru je rayuan saya diluluskan mcm dalam surat tu, tapi skrg saya kurang tahu bagaimana dgn prosedur yg seterusnya. Harap cik dapat berkongsi dgn saya. Emel saya di nureenhaha@gmail.com. Terima kasih cik atiqah.

suegar.candycake said...

saya pun baru dapat surat yang sama. klu ikutkan kena pergi ke pej jpj dengan bawa surat tu sekali. dalam masa yg sama kena buat lesen L yang baru. Lepas tu bawa segala dokumen ke institut memandu yang dipilih. Yezz kena bayar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...